hej

Hej alla som nu skulle få för sig att titta in här. Nu är jag rätt ny på de här så retas inte med mig för dess innehåll ;) jag hade tänkt mig lite mode och musik stök över denna bloggen men hittade inte något tema som gick in i mitt hjärta där så medan jag letar så får de bli en liten harley :)

men åter till tankarna på denna bloggen: jag hoppas att kunna dela med mig lite av vad som händer i mitt liv samt dela med mig av lite fina låtar och kanske ett och annat plagg med kläder.

höppas någon nu nappar och följer med mig på min lilla resa i mitt eget lite mer obetydliga liv och ser hur en medelsvensk har de istället för de andra rika bloggarna :)

hej så länge :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0